(iOS) Royal Revolt 2: Tower Defense RTS \u0026 Castle Builder koder flere mønter
Feb 10, 2022 2:27:03 GMT -5
Post by beachfmeasecdistven on Feb 10, 2022 2:27:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RTS \u0026 Castle Builder ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RTS \u0026 Castle Builder IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Royal Revolt 2: Tower Defense RTS \u0026 Castle Builder 2022 version ▞▞▞
Fino spil
Dette spil er sådan set et rpg tower defense-spil, men tilpasningen er fantastisk for din karakter, du kan bestemme, hvilket udstyr du udstyrer til ham og bare sådan et godt spil generelt
Man kan ikke komme videre uden at have kreditkortet op af lommen. Derudover er det irriterende at have mistet penge hver gang man åbner spillet, fordi nogen har angrebet specielt i starten, hvor man ikke har nået at bygge et forsvar. Vil hellere have et normalt spil uden de sociale features...
Fantastisk spil, men når du begynder at bevæge dig op på højere niveauer, begynder du at skulle købe ædelstene, hvilket nogle gange afholder mig fra at spille
Det er bare et sjovt, simpelt strategispil i modsætning til de andre, der er gjort ekstremt svært at komme videre i. Folk kan avancere i et behageligt tempo i spillet, og det er meget godt 👍👌
Vi skal tilføje holdfunktionen til spillet
Forbindelsesproblemet er meget udbredt. Jeg kan spille andre spil uden problemer, men denne vil ikke forbinde det meste af tiden. Åh, og en ting mere, DET ER STOR LØN FOR AT VINDE.
Dette spil er bare endnu et forsøg på at tjene penge og ikke lave et godt spændende spil. Du bliver konstant mindet om at du skal bruge dine rigtige penge
Royal Revolt 2: Tower Defense RPG og krigsstrategi Action ihv
Det er et godt spil, men når jeg prøver at åbne appen igen, kan jeg ikke røre ved noget. Hele spillet er i fejl. Indtil nu kan jeg ikke spille det, fordi jeg ikke kan røre ved noget.
PUBG MOBILE: Aftermath Action bkeo
Dette spil er så rart, at folk, der lavede det, burde klappe for dem selv
Spillet har en tendens til at blive laggy og hakkende fra tid til anden. Bortset fra det er det et fantastisk spil.
kom nu, det er ikke frygt, jeg er på niveau 200 i sæson 10 og fik ikke nemesis, vær venlig at gøre en garanteret måde at få nemesis tak og tak
Bedste spil fra 4 år....stadig underholdende ❤️❤️❤️
Godt spil, men bliver ved med at afbryde forbindelsen
det er godt spil og så interessant
Efter et par spil stoppede spillet bare, ikke som om det ikke virker, men du kan ikke røre ved noget eller gøre noget uden grund. Opdatering: spillet fungerer fint, du skal bare geninstallere det
Ok spil, kan ikke lide manglende evne til at kontrollere udsigten. Mange gange kan jeg ikke se, hvor jeg går. Spillet var heller ikke i stand til at etablere forbindelse for meget, så jeg afinstallerede. Det var ærgerligt.
Jeg kan huske, at jeg spillede dette, da jeg var 10, så da jeg så det i Play Store, var jeg nødt til at downloade. Jeg var ikke skuffet over, at der er flere funktioner og konstante opdateringer, der forhindrer spillet i at blive gentagne eller kedelige sammen med et par multi-player funktioner, hvis du vil spille med venner eller bare løbe alene. 10/10
Venstre hånds skjold og Arblaster armbrøst tak. Dette spil er ikke så dårligt, men det ville være bedre, hvis kongen brugte begge hænder i kamp. Hvornår har vi nogensinde set en konge eller dronning gå i kamp uden et skjold lol. Giv ham og hende en Arblaster Armbrøst på venstre hånd med tilføjelsen af at bruge de helbredende og afskærmende kræfter uafhængigt af de normale kræfter, så der skulle være 5 magicirkler i kampkampene og en automatisk armbrøst-nærhedsmålretning.
Jeg elsker dette spil, men det kunne være rart, hvis du kunne sende bytte til dine klankammerater👏👍
Jeg elsker dette spil, nogle gange er der fejl, men udvikleren løser det altid hurtigt
dude prøv at sætte en multiplayer mode .. ligesom venner i nærheden af dig kan også deltage i spillet. gør det også offline. Brug Bluetooth til at forbinde venner.
Det åbner ikke I, og jeg opdaterer det og downloader alle data derefter også
Dårlig oplevelse .. har spillet i 4 år.. mikrotransaktionsbaseret spil.. penge billet.. ikke meget sjov tilbage i spillet.. skal betale for at nå mål.. anbefaler ikke denne dårlige oplevelse til nogen, der vil starte det . Du er blevet advaret!
Jeg vil give 5 stjerner, fordi dette spil er genialt, det er nemt at spille og mange tips og videoer, hvor du lærer at gøre en ting i dette spil
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Godt spil, efter min mening er dette et rigtig godt spil, og faktisk har jeg 2k trofæer, og jeg syntes virkelig, at dette spil var meget sjovt
Meget meget flot spil
Lille spil, masser af sjov
Super fedt spil
Venligst navneskift med ædelstene!
Jeg elskede den første version, og jeg elsker denne version. Har leget med min søn i årevis
I kamp lukker applikationen.
Giver 3 stjerner nu. Jeg har spillet dette spil i 4 år. Med de kommende sæsoner bliver spillet meget kedeligt. På grund af manglende tilgængelighed af pro-shop, er vi ikke i stand til at købe gode varer. Nye spillere er ikke i stand til at finde Nemesis-vennen. Så vi beder dig ydmygt om at give Pro-shop, hvor venner og varer kan købes med ædelstene. Det vil være en god lettelse for spillerne. Hvis det er muligt, bring pro-begivenheden tilbage og eliminer sæsoner. tak skal du have